سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کاشت مو

کاشت مو و کاشت ابرو با موی طبیعی

کاشت مو و کاشت ابرو با موی طبیعی

کاشت مو و کاشت ابرو با موی طبیعی

کاشت ابرو

کاشت مو و کاشت ابرو با موی طبیعی به صورت تضمینی و بدون درد با متخصص ترین و مجرب ترین پزشکان کاشت مو  که در ادامه مراحل کاشت ابرو و نحوه آن را توضیح داده ایم.

ابروهایی که پر هستند، ظاهر متناسب و زیبایی دارند و معمولاً توجه سایرین را به خود جلب نمی‌کنند. اما چیزی که باعث جلب توجه دیگران می‌شود، وجود ابروهای نازک یا خالی است که می‌تواند توجه ناخواسته سایر افراد را به سمت شما جلب کند. در کلینیک دکتر مهدوی نیا، از روش‌های تأیید شده کاشت ابرو برای رفع دائم مشکل کم مویی ابرو استفاده می‌کنیم. ترمیم ابرو یک راهکار مؤثر برای جایگزینی ابرو یا اصلاح بخش‌های کوچک از موهای از بین رفته است که به خاطر برداشتن بیش از حد موی ابرو، اثرات ناشی از زخم‌ها، یا مسائل ژنتیک در افراد مشاهده می‌شود. برای ترمیم ابرو از تکنیک‌های مشابه کاشت موی ابرو استفاده می‌شود که در آن مقدار کمی از موهای بالای ناحیه گوش در ناحیه ابرو کاشته می‌شود. این فرآیند توسط پزشکان متخصص پوست و مو انجام می‌شود و مانند کاشت مژه دائم فقط به 4 الی 7 ساعت زمان نیاز دارد. که در ادامه به بحث هزینه و مراحل کاشت ابروی طبیعی می‌پردازیم.

کاشت دائمی مژه و کاشت ابرو یک روش درمانی به شدت هنری است که در آن مژه و ابرو بطور خاص بر اساس نوع  صورت، ویژگی‌های آن، و نتایج مورد انتظار شما طراحی می‌شود. یک پزشک با تجربه می‌تواند یک ظاهر کمانی همراه با ضخامت مناسب و فاصله کافی بین ابروها برای شما ایجاد کند و طول ابرو را با توجه به نیاز شما مشخص نماید.

هر چند دوره بهبود پس از کاشت مو ابرو بطور قابل توجه کوتاه و سریع است، برای دستیابی به بهترین نتایج لازم است از خدمات یک پزشک با تجربه در این رابطه استفاده شود. در این کلینیک، ما کاشت ابرو با موی طبیعی به صورت کلی یا جزئی را انجام می‌دهیم و برای این کار از آخرین تکنولوژی‌های موجود استفاده می‌کنیم که نتایج حاصل از آن می‌تواند برای شما با ایجاد ابروهای بسیار طبیعی همراه باشد.

نحوه کاشت ابرو

اهدای مو از پوست سر انجام می‌شود که در ادامه این موی برداشته شده در ناحیه ابروها کاشته می‌شود و می‌تواند در باقیمانده عمر فرد به رشد خود ادامه دهد. به همین خاطر لازم است موی ابرو پس از پیوند معمولاً ماهی یک بار اصلاح و تمیز شود. برای ایجاد یک ظاهر طبیعی، موهای کاشته شده در ابتدا به صورت تکی و گاهی اوقات به صورت جفتی در هر بار کاشته می‌شوند و به این ترتیب فرآیند رشد طبیعی موی ابرو برای بیمار امکان پذیر می‌شود. این درمان یک روش بسیار ظریف است که نیازمند جایگذاری دقیق این موها در شکاف‌های ریز (نیم میلیمتر) با توجه به زاویه و جهت مناسب می‌باشد. در این حالت می‌توان از ابزارهای کاملاً میکروسکوپی برای کاشت ابروی طبیعی استفاده کرد تا امکان جایگذاری مو با ایجاد شکاف هایی با حداقل قطر ممکن و کمترین میزان آسیب برای موهای فعلی فرد وجود داشته باشد.

کاشت مو و کاشت ابرو با موی طبیعی

کاشت مو و کاشت ابرو با موی طبیعی

مراحل کاشت ابرو

نیمی از افرادی که برای کاشت مو ابرو به کلینیک کاشت ابرو مراجعه می کنند، تنها یکبار اقدام به این عمل می کنند،  در حالی که نیمی دیگر از این افراد برای بار دوم و برای افزایش تراکم ابروهای خود به کلینیک ها مراجعه می کنند.

موهای مورد نیاز برای کاشت ابرو از ناحیه سر گرفته می‌ شوند. در این حالت یک شکاف کوچک در سر ایجاد می‌شود تا به این ترتیب بتوان یک بخش کوچک از موهای سر را از قسمت عقب سر برداشته و سپس این موها را در زیر میکروسکوپ به پیازهای موی مجزا تفکیک کرد. باید توجه داشته باشید که پیازهای مو به صورت تک تک در قسمت ابرو کاشته می‌شوند تا به این ترتیب بتوان یک ظاهر کاملاً طبیعی برای ابرو ایجاد کرد. به خاطر اینکه موی پیوند زده شده به ابرو از ناحیه سر گرفته می شود، این مو در ادامه به رشد خود مشابه وقتی که روی سر بیمار بوده ادامه می‌ دهد و بنابراین نیازمند اصلاح و تمیز کردن به صورت دوره ای برای حفظ ظاهر طبیعی موهای ابرو می‌باشد.

پس از اینکه این موها کاشته شد، شما می‌ توانید بلافاصله تأثیر آن‌ها را بر ظاهر خود مشاهده کنید. مشابه حالتی که مو بر روی سر کاشته می‌شود، اکثر موی کاشته شده در ابرو در ادامه در طول یک دوره تلوژن می‌ریزد و سپس رشد آن پس از گذشت حدود 3 تا 4 ماه رشد عادی خود را از سر می‌گیرد. پس از 6 ماه 50 تا 60 درصد نتایج نهایی حاصل از کاشت ابرو قابل مشاهده است و نتایج کامل این درمان معمولاً در حدود 9 تا 12 ماه ایجاد می‌شود. اگر شما قصد دارید از عمل کاشت ابروی ثانویه برای افزایش تراکم ابروی خود استفاده کنید، جلسه دوم معمولاً در حدود 8 تا 12 ماه پس از جلسه درمانی اول برنامه ریزی می‌شود.

کاشت مو و کاشت ابرو با موی طبیعی

کاشت مو و کاشت ابرو با موی طبیعی

این روش درمانی به حدود 4 تا 7 ساعت زمان نیاز دارد و بطور کامل تحت بی حسی موضعی انجام می‌شود. در این جلسه درمانی معمولاً بین 200 تا 400 پیوند به هر یک از ابروها زده می‌ شود. در این حالت پیوند در یک ابرو کاشته شده و سپس درباره آن با بیمار صحبت می‌شود و این فرآیند تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که بیمار درباره نتایج درمان رضایت کامل داشته باشد. در ادامه این درمان برای ابروی دوم انجام شده و در صورت نیاز پس از کامل شدن ابروی دوم می‌توان دوباره ابروی اول را اصلاح کرد. مدت زمان این درمان برای متخصصان ما اهمیتی ندارد و این کار تا زمانی ادامه پیدا می‌ کند که بیمار از نتایج نهایی به دست آمده رضایت کامل داشته باشد.

هزینه کاشت ابرو بر اساس تعدادی از عوامل تعیین می‌شود از جمله اساس ناحیه ای که قرار است تحت عمل قرار  بگیرد، ضخامت و تراکم ابرو، و تعداد پیوندهای موی مورد نیاز برای ایجاد ظاهر طبیعی و مطلوب پرداخت نماید. قیمت کاشت ابرو طبیعی در طول جلسات مشاوره درمانی بر اساس شرایط و ویژگی‌های مطلوب و خاص مورد نظر شما تعیین خواهد شد. با توجه به قیمت کاشت ابرو و اینکه کاشت مو ابرو یک عمل زیبایی با عوارض کم می باشد، این عمل زیبایی توصیه می گردد. نکته مهم در این عمل مهارت پزشک می باشد. مراحل کاشت ابرو در مدت زمان کمی قابل اجرا می باشد و فرم ابرو را می توان در همان جلسه درمان مشاهده کرد.

افرادی که قصد انجام عمل کاشت مو را دارند، باید دقت کنند که هزینه کاشت مو به عوامل متعددی شامل پزشک  جراح، تعداد گرافت‌های مورد نیاز برای جراحی، تعداد فولیکول‌های موجود در ناحیه اهدا کننده، زمان و کار صرف شده توسط جراح و کارکنان کلینیک بستگی خواهد داشت.

کاشت مو www.iranhair.net




      

ازدواج صبا راد با مانی رهنما بعد طلاق علی آبادی + عکس عروسی

ازدواج صبا راد با مانی رهنما بعد طلاق علی آبادی + عکس عروسی

ازدواج صبا راد با مانی رهنما بعد طلاق علی آبادی + عکس عروسی

ازدواج صبا راد

ازدواج صبا راد مجری زن تلویزیون با مانی رهنما خواننده پر آوازه کشورمان که بعد از طلاق از مرتضی علی آبادی خبر  عروسی صبا راد مجری به خانه برمی گردیم با مانی رهنما منتشر شده است.

ازدواج صبا راد با مانی رهنما بعد طلاق علی آبادی + عکس عروسی

ازدواج صبا راد با مانی رهنما بعد طلاق علی آبادی + عکس عروسی

صبا راد با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:

ازدواج صبا راد با مانی رهنما بعد طلاق علی آبادی + عکس عروسی

ازدواج صبا راد با مانی رهنما بعد طلاق علی آبادی + عکس عروسی

خواهر عزیزم، سارا جانم، رفیق همیشگى…اگه شبى مثل امشب دنیا نیومده بودى من چقدر تنها بودم اگه پا توى جهان من نمیذاشتى چقدر حس خوبه خواهرانگى رو تجربه نمیکردم اگه خدا به ما لطف نداشت و تورو بهمون نمیداد من اینهمه حرف ودرددل همیشگى رو کجا میبردم…

چه روزها و شبهایى رو کنار هم گذروندیم چه خنده ها و گریه ها رو که تو بغل هم تجربه نکردیم…من براى خیلى نعمات خدارو شکر میکنم امابراى داشتنت هرلحظه ازش ممنونم

خدا تورو برامون نگه داره عزیزدلم…

دوستان عزیزم حلول ماه رجب رو به همه تون تبریک و شادباش میگم

یه توضیح کوچولو:این عکس مربوط به کنسرت مانى رهنماى عزیز،پانزدهم دى ماه هستش و توى عکس خواهرم و همسرشون و خانواده محترم و مهربون همسرشون و من و مانى جانِ رهنما رو میبینید

عشق نوشت:ساراى عزیزم تولدت هزاران بار مبارک

دانلود فیلم

::

گردآوری: برترینا




      

کاشت مو و راه های خانگی تقویت مو سر

کاشت مو و راه های خانگی تقویت مو سر

کاشت مو و راه های خانگی تقویت مو سر

کاشت مو

کاشت مو و راه های خانگی تقویت مو که از آن جا که به مراقبت و زیبایی مو اهمیت زیادی داده می شود در این مطلب  به چند نکته برای داشتن موهای زیبا، سالم و براق اشاره خواهیم کرد.

با توجه به این که مو یک بافت مرده به حساب می آید، برای نظافت و نگهداری از آن وقت، انرژی و پول زیادی صرف می شود. به گزارش سایت «MSN» مو علاوه بر زیبایی بخشیدن ارزش بیولوژیکی دیگری نیز دارد. مو سر را گرم نگه می دارد و به تنظیم دمای بدن نیز کمک می کند. مو مانند ناخن بخشی از پوست را تشکیل می دهد و بیشتر از پروتئین تشکیل شده است

1 – روزی یک تا 3 بار، 250 میلی گرم عصاره گل گاوزبان، دانه کتان و یا پامچال بخورید. همه این روغن ها غنی از اسیدچرب امگا3 مانند اسید gamma-linolenic که برای مرطوب نگه داشتن مو و ناخن ها عالی است.

2 – اگر می خواهید موهایتان روشن تر به نظر برسد قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید کمی آبلیمو به موهای خود بمالید.

3 – پس از هر بار دوش گرفتن، مقدار موی ریخته شده را کنترل کنید به طور معمول، از 80 تا 120 هزار تار مویی که داریم روزی 50 تا 200 تار می ریزد. اگر مقدار موی ریخته شده بیشتر بود، به پزشک مراجعه کنید. احتمال دارد که شروع عفونت پوست سر و کچلی باشد و در موارد نادری نیز می تواند کمبود ماده مغذی دلیل ریزش مو باشد.

4 – یک آواکادوی رسیده و له شده را با یک عدد تخم مرغ مخلوط کنید و به موهای خیس بمالید. این میوه غنی از ویتامین، اسید چرب طبیعی و ماده معدنی است که درخشش مو را برمی گرداند. بگذارید این مخلوط حداقل 20 دقیقه روی موها بماند و سپس چند بار بشویید. برای موهای آسیب دیده، هفته ای یک بار و برای موهای سالم ماهی یک بار این کار را تکرار کنید.

5 – قبل از مصرف ژل مو، چند قطره عطر محبوب خود را به آن اضافه کنید تا موهای شما خوشبو نیز شود.

6 – می توانید با افزودن 20 قطره طبیعی روغن استوقدوس در 236 میلی لیتر در شامپوی رقیق شده در 118 میلی لیتر آب شامپوی گیاهی درست کنید.

7 – برای ایجاد تعادل در میزان PH پوست سر یک سهم سرکه سیب را با 2 سهم آب ولرم مخلوط و استفاده کنید تا رنگ قرمز موی شما آشکار شود. مخلوط سرکه را به خوبی به مو و پوست سر ماساژ دهید و بگذارید خشک شود و سپس طبق معمول شست وشو دهید.

8 – برای تقویت پروتئین مو، یک عدد تخم مرغ را با کمی شامپو مخلوط کنید و برای 5 دقیقه ماساژ دهید و سپس خوب بشویید.

9 – به موهای خود روغن های گیاهی بمالید. روغن زیتون، بادام شیرین و جوجوبا، برای موها بسیار مفید است. برای موهای ضخیم روغن نارگیل مناسب است. موها را کمی نمناک کنید و سپس کاملا با روغن بپوشانید. کلاه پلاستیکی و سپس حوله گرم را برای نیم ساعت روی موها قرار دهید و طبق روال معمول با شامپو بشویید.

10 – برای جلوگیری از موخوره، برای چند دقیقه به آرامی حوله را دور موهای خیس قرار دهید تا رطوبت جذب شود.

11 – موهای سفید را که نسبت به رنگ های دیگر سریع تر کدر، خشک و کثیف می شود، هر روز با شامپو بشویید.

12 – بین هر دفعه رنگ زدن مو حداقل 4 هفته و بین هر های لایت و یا لولایت حداقل 8 هفته فاصله بگذارید.

13 – برای تقویت کردن موهای شکننده چند قطره روغن چوب صندل را با چند قطره روغن زیتون و جوجوبا به موها بمالید.

14 – برای جلوگیری از خشک شدن مو به خصوص در فصل سرما دستگاه بخور در اتاق خواب قرار دهید.

15 – برای کاهش آسیب به مو، تنها 90 درصد رطوبت مو را خشک کنید. بعضی افراد بر این تصورند که موهای خیس را باید کاملا با سشوار خشک کرد.

16 – اگر موهای خود را به شکل دم اسبی جمع می کنید، بهتر است روزی چند ساعت موها را آزاد بگذارید. سعی کنید موها را محکم پشت سر جمع نکنید.

17 – تقویت کننده ساده مو را در منزل تهیه کنید. برای داشتن موهای نرم و براق، سس مایونز به موها بمالید و پس از یک ساعت بشویید.56 گرم روغن زیتون، 56 گرم ژل آلوورا را با 6 قطره روغن رزماری و 6 قطره روغن چوب صندل مخلوط و استفاده کنید.

کاشت مو iranhair.net




      

کاشت مو افراد مشهور همچون احسان علیخانی

کاشت مو افراد مشهور همچون احسان علیخانی

کاشت مو افراد مشهور همچون احسان علیخانی

کاشت مو

کاشت مو سر برای افراد مشهور همچون احسان علیخانی یحیی گل محمدی سپند امیرسلیمانی سید جلال حسینی و  دیگر بازیگران و ورزشکاران سینما و تلویزیون بوده است.

عمل کاشت مو در طی چند سال اخیر رواج بیشتری پیدا کرده است. این امر به دلیل پیشرفت متدهای کاشت مو و  کاهش میزان زخم‌های ایجاد شده و همچنین افزایش آگاهی افراد نسبت به این روش درمانی می‌باشد. باید قبول کرد که افراد مشهور و ستاره‌ها نیز معمولاً مشکلاتی را تجربه می‌کنند که برای افراد عادی نیز ایجاد می‌شوند؛ ازجمله ریزش مو. البته با در نظر گرفتن این که ظاهر این افراد نقش مهمی را در موفقیت آن‌ها بازی می‌کند، این افراد باید هرچه سریع‌تر و به بهترین نحو ممکن، ریزش موی خود را درمان کنند.

کاشت مو افراد مشهور همچون احسان علیخانی

کاشت مو افراد مشهور همچون احسان علیخانی

مهم نیست که ظاهر شما چگونه باشد، داشتن موهای پرپشت همیشه برای جلب‌توجه مخاطب اهمیت بالایی دارد. این روزها مردان طاس جذاب و باهوش به نظر می‌رسند، البته هیچ چیز جای موهای پرپشت بر روی سر را نمی‌ گیرد. بااین‌حال، ریزش موی زودرس یک عارضه‌ی شایع بوده و بسیاری از افراد را درگیر می‌کند و بنابراین نباید از آن خجالت کشید. همچنین، طاسی و ریزش مو به‌عنوان نشانه‌ای از سالخوردگی در نظر گرفته نمی‌شود. این عارضه در بین مردان 20 تا 40 ساله شایع است.

کاشت مو افراد مشهور همچون احسان علیخانی

کاشت مو افراد مشهور همچون احسان علیخانی

افراد مشهوری ازجمله احسان علیخانی، یحیی گل محمدی، سید جلال حسینی و غیره از کسانی هستند که عمل کاشت مو را برای درمان ریزش موی زودرس انتخاب کرده‌اند. کاشت مو می‌تواند هزینه‌بر و دردناک باشد ولی از این گذشته، حفظ ظاهر زیبا و جذاب اهمیت زیادی دارد. البته ممکن است شما افراد مشهور زیادی را ببینید که به‌عنوان یک ظاهر خاص، موهای خود را می‌تراشند، ولی چه کسی رشد موهای زیبا و پرپشت را دوست ندارد.

کاشت مو www.iranhair.net