کاشت مو و کاشت ابرو با موی طبیعی

کاشت مو و کاشت ابرو با موی طبیعی

کاشت مو و کاشت ابرو با موی طبیعی

کاشت ابرو

کاشت مو و کاشت ابرو با موی طبیعی به صورت تضمینی و بدون درد با متخصص ترین و مجرب ترین پزشکان کاشت مو  که در ادامه مراحل کاشت ابرو و نحوه آن را توضیح داده ایم.

ابروهایی که پر هستند، ظاهر متناسب و زیبایی دارند و معمولاً توجه سایرین را به خود جلب نمی‌کنند. اما چیزی که باعث جلب توجه دیگران می‌شود، وجود ابروهای نازک یا خالی است که می‌تواند توجه ناخواسته سایر افراد را به سمت شما جلب کند. در کلینیک دکتر مهدوی نیا، از روش‌های تأیید شده کاشت ابرو برای رفع دائم مشکل کم مویی ابرو استفاده می‌کنیم. ترمیم ابرو یک راهکار مؤثر برای جایگزینی ابرو یا اصلاح بخش‌های کوچک از موهای از بین رفته است که به خاطر برداشتن بیش از حد موی ابرو، اثرات ناشی از زخم‌ها، یا مسائل ژنتیک در افراد مشاهده می‌شود. برای ترمیم ابرو از تکنیک‌های مشابه کاشت موی ابرو استفاده می‌شود که در آن مقدار کمی از موهای بالای ناحیه گوش در ناحیه ابرو کاشته می‌شود. این فرآیند توسط پزشکان متخصص پوست و مو انجام می‌شود و مانند کاشت مژه دائم فقط به 4 الی 7 ساعت زمان نیاز دارد. که در ادامه به بحث هزینه و مراحل کاشت ابروی طبیعی می‌پردازیم.

کاشت دائمی مژه و کاشت ابرو یک روش درمانی به شدت هنری است که در آن مژه و ابرو بطور خاص بر اساس نوع  صورت، ویژگی‌های آن، و نتایج مورد انتظار شما طراحی می‌شود. یک پزشک با تجربه می‌تواند یک ظاهر کمانی همراه با ضخامت مناسب و فاصله کافی بین ابروها برای شما ایجاد کند و طول ابرو را با توجه به نیاز شما مشخص نماید.

هر چند دوره بهبود پس از کاشت مو ابرو بطور قابل توجه کوتاه و سریع است، برای دستیابی به بهترین نتایج لازم است از خدمات یک پزشک با تجربه در این رابطه استفاده شود. در این کلینیک، ما کاشت ابرو با موی طبیعی به صورت کلی یا جزئی را انجام می‌دهیم و برای این کار از آخرین تکنولوژی‌های موجود استفاده می‌کنیم که نتایج حاصل از آن می‌تواند برای شما با ایجاد ابروهای بسیار طبیعی همراه باشد.

نحوه کاشت ابرو

اهدای مو از پوست سر انجام می‌شود که در ادامه این موی برداشته شده در ناحیه ابروها کاشته می‌شود و می‌تواند در باقیمانده عمر فرد به رشد خود ادامه دهد. به همین خاطر لازم است موی ابرو پس از پیوند معمولاً ماهی یک بار اصلاح و تمیز شود. برای ایجاد یک ظاهر طبیعی، موهای کاشته شده در ابتدا به صورت تکی و گاهی اوقات به صورت جفتی در هر بار کاشته می‌شوند و به این ترتیب فرآیند رشد طبیعی موی ابرو برای بیمار امکان پذیر می‌شود. این درمان یک روش بسیار ظریف است که نیازمند جایگذاری دقیق این موها در شکاف‌های ریز (نیم میلیمتر) با توجه به زاویه و جهت مناسب می‌باشد. در این حالت می‌توان از ابزارهای کاملاً میکروسکوپی برای کاشت ابروی طبیعی استفاده کرد تا امکان جایگذاری مو با ایجاد شکاف هایی با حداقل قطر ممکن و کمترین میزان آسیب برای موهای فعلی فرد وجود داشته باشد.

کاشت مو و کاشت ابرو با موی طبیعی

کاشت مو و کاشت ابرو با موی طبیعی

مراحل کاشت ابرو

نیمی از افرادی که برای کاشت مو ابرو به کلینیک کاشت ابرو مراجعه می کنند، تنها یکبار اقدام به این عمل می کنند،  در حالی که نیمی دیگر از این افراد برای بار دوم و برای افزایش تراکم ابروهای خود به کلینیک ها مراجعه می کنند.

موهای مورد نیاز برای کاشت ابرو از ناحیه سر گرفته می‌ شوند. در این حالت یک شکاف کوچک در سر ایجاد می‌شود تا به این ترتیب بتوان یک بخش کوچک از موهای سر را از قسمت عقب سر برداشته و سپس این موها را در زیر میکروسکوپ به پیازهای موی مجزا تفکیک کرد. باید توجه داشته باشید که پیازهای مو به صورت تک تک در قسمت ابرو کاشته می‌شوند تا به این ترتیب بتوان یک ظاهر کاملاً طبیعی برای ابرو ایجاد کرد. به خاطر اینکه موی پیوند زده شده به ابرو از ناحیه سر گرفته می شود، این مو در ادامه به رشد خود مشابه وقتی که روی سر بیمار بوده ادامه می‌ دهد و بنابراین نیازمند اصلاح و تمیز کردن به صورت دوره ای برای حفظ ظاهر طبیعی موهای ابرو می‌باشد.

پس از اینکه این موها کاشته شد، شما می‌ توانید بلافاصله تأثیر آن‌ها را بر ظاهر خود مشاهده کنید. مشابه حالتی که مو بر روی سر کاشته می‌شود، اکثر موی کاشته شده در ابرو در ادامه در طول یک دوره تلوژن می‌ریزد و سپس رشد آن پس از گذشت حدود 3 تا 4 ماه رشد عادی خود را از سر می‌گیرد. پس از 6 ماه 50 تا 60 درصد نتایج نهایی حاصل از کاشت ابرو قابل مشاهده است و نتایج کامل این درمان معمولاً در حدود 9 تا 12 ماه ایجاد می‌شود. اگر شما قصد دارید از عمل کاشت ابروی ثانویه برای افزایش تراکم ابروی خود استفاده کنید، جلسه دوم معمولاً در حدود 8 تا 12 ماه پس از جلسه درمانی اول برنامه ریزی می‌شود.

کاشت مو و کاشت ابرو با موی طبیعی

کاشت مو و کاشت ابرو با موی طبیعی

این روش درمانی به حدود 4 تا 7 ساعت زمان نیاز دارد و بطور کامل تحت بی حسی موضعی انجام می‌شود. در این جلسه درمانی معمولاً بین 200 تا 400 پیوند به هر یک از ابروها زده می‌ شود. در این حالت پیوند در یک ابرو کاشته شده و سپس درباره آن با بیمار صحبت می‌شود و این فرآیند تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که بیمار درباره نتایج درمان رضایت کامل داشته باشد. در ادامه این درمان برای ابروی دوم انجام شده و در صورت نیاز پس از کامل شدن ابروی دوم می‌توان دوباره ابروی اول را اصلاح کرد. مدت زمان این درمان برای متخصصان ما اهمیتی ندارد و این کار تا زمانی ادامه پیدا می‌ کند که بیمار از نتایج نهایی به دست آمده رضایت کامل داشته باشد.

هزینه کاشت ابرو بر اساس تعدادی از عوامل تعیین می‌شود از جمله اساس ناحیه ای که قرار است تحت عمل قرار  بگیرد، ضخامت و تراکم ابرو، و تعداد پیوندهای موی مورد نیاز برای ایجاد ظاهر طبیعی و مطلوب پرداخت نماید. قیمت کاشت ابرو طبیعی در طول جلسات مشاوره درمانی بر اساس شرایط و ویژگی‌های مطلوب و خاص مورد نظر شما تعیین خواهد شد. با توجه به قیمت کاشت ابرو و اینکه کاشت مو ابرو یک عمل زیبایی با عوارض کم می باشد، این عمل زیبایی توصیه می گردد. نکته مهم در این عمل مهارت پزشک می باشد. مراحل کاشت ابرو در مدت زمان کمی قابل اجرا می باشد و فرم ابرو را می توان در همان جلسه درمان مشاهده کرد.

افرادی که قصد انجام عمل کاشت مو را دارند، باید دقت کنند که هزینه کاشت مو به عوامل متعددی شامل پزشک  جراح، تعداد گرافت‌های مورد نیاز برای جراحی، تعداد فولیکول‌های موجود در ناحیه اهدا کننده، زمان و کار صرف شده توسط جراح و کارکنان کلینیک بستگی خواهد داشت.

کاشت مو www.iranhair.net